Brand Compass

Brand Compass – arvoa ja kasvua mainetta johtamalla

Hallituksen tärkein tehtävä on yrityksen arvon kasvattaminen. Maailman arvokkaimmat yritykset ovat usein alansa brändijohtajia. Brand Compass -foorumi haluaa nostaa maineen hallituksen agendalle ja auttaa suomalaisia yrityksiä johtamaan mainettaan kokonaisvaltaisesti ja menestyksekkäästi.

Foorumi järjestää vuosittain 4-5 Studio Brand Compass -aamiaistilaisuutta, joissa käsitellään maineen eri osa-alueita: strategiaa ja uusiutumiskykyä, kulttuuria ja johtamista, asiakaskokemusta, vastuullisuutta, viestintää ja julkista kuvaa sekä menestystä.

Foorumi on kehittänyt myös digitaalisen Brand Compass -mainearvioinnin hallituksille ja johtoryhmille.

Foorumin puheenjohtajana toimii Boardman -partneri Aija Bärlund.

Lue lisää Brand Compass -mainearvioinnista


Studio Brand Compass -tilaisuuksia

  • 25.5.2019 Vastuullinen omistaja: Risto Murto, Varma; Raija Saari, Mereo ja Taneli Tikka, Vake
  • 28.2.2019 Voittava yrityskulttuuri: Laura Raitio, Boardman; Sari Kola-Nyström; Tuomo Raasio, Capman ja Jaakko Taivalkoski, DEN Finland
  • 15.11.2018 Data & Maine: Tuula Antola, Espoon kaupunki; Antti Merilehto ja Veli-Pekka Ääri, SOK
  • 18.9.2018 Maineen merkitys omistajien näkökulmasta; Juhani Vanhala, Fira; Reima Rytsölä, Varma ja Raine Tiessalo, Kreab
  • 22.5.2018 Median parrasvaloissa – Kuka puhuu yhtiön puolesta?: Lauri Ratia, Terrafame; Mikael Jungner, Kreab ja Jussi Kärki, MTV
  • 27.2.2018 Listautuminen ja mainekunto: Lauri Rosendahl, toimitusjohtaja, Nasdaq Nordic; Petra Thorén, viestinnän neuvonantaja, Den Group ja Petri Niemi, hallituksen puheenjohtaja, Vincit Group
  • 17.11.2017 Vastuullisuus osana megatrendejä: Timo Ritakallio, Ilmarinen; Jussi Pesonen, UPM ja Jussi Nokkala, PwC
  • 30.8.2017 Corporate venturing – Isot ja pienet yhdessä uutta arvoa luomassa: Artturi Tarjanne, Nexit Ventures; Perttu Ojansuu, Gapps; Tuomas Syrjänen, Futurice ja Antti Järvinen, Google Suomi
  • 27.4.2017 Suomalaisten yritysten kansantaudit ja parannuskeinot menestykseen: Petri Uusitalo, Sold; Thomas Enholm, Boardman; Anne-Marie Salonius; Ålands Banken ja Niko Frilander Idean
  • 9.2.2017 Oy Suomi Ab – maineen johtamisen kaikki keinot käyttöön: Elisabeth Rehn, Pekka Koponen, Spinverse ja Risto Murto, Varma
  • 16.11.2016 Digitalisoituminen – tiedätkö, missä bisneksessä olet huomenna?: Mikael Jungner, Kreab; Sanna Ahonen, Posti ja Hanna Kivelä, Google
  • 15.9.2016 Rahan maine – onko omistajan asenteella väliä?: Hannu Lehto, Lehto Group; Tuomas Kahri, Intera Partners; Philip Aminoff, Electrosonic Group; Mammu Kaario, Partnera; Antti Kerppola, HYY ja Tiina Zilliacus, Healty Tiles
  • 17.5.2016 Kulttuuri syö strategian aamupalaksi – vai syökö?: Jussi Aho, Fira; Laura Raitio, Diacor; Lauri Kivinen, YLE ja Terhikki Rimmanen, HUMAP Consultation
  • 10.2.2016 Kuka puhuu? Yrityksen kasvot mediassa – hallituksen rooli: Jukka Saksi, Spindoctor; Johan Wentzel, Kotipizza Group; Arno Ahosniemi, Kauppalehti ja Jukka Hienonen