Thomas Enholm

Thomas Enholm

Brand Compass -ohjausryhmän jäsen

Thomas Enholm

Ammatillinen historia ja hallituskokemus

Kauppatieteiden maisteri (SHH, 1985) Thomas Enholm on toiminut yli 20 vuoden ajan liiketoimintamallien, palvelutuotteistusten ja tavoitemielikuvien kehittämisen parissa sekä yleisesti strategiseen ja digitaaliseen markkinointiin liittyvissä asiantuntijatehtävissä. Työkokemusta Enholm on kerryttänyt kansainvälisten ja suomalaisten alan toimijoiden johtotehtävissä ja yrittäjyyden rinnalla kokemusta on kertynyt Salomaa Yhtiöt Oy:n, Grey Group Nordic AS:n ja Kunde & Co:n yksiköiden johtamisesta.

Enholm on toiminut hallituksen puheenjohtajana Exove Oy:ssä vuodesta 2005 sekä toimii hallituksen jäseninä seuraavisa yrityksissä: Union Marketing Oy vuodesta 2005, Eazybreak Oy vuodesta 2008, Exove Ventures Oy vuodesta 2009 sekä Exove Design Oy vuodesta 2011.

Aktiiviroolit Boardmanissa

  • Omistajuus ja hallitustyöskentely -valmennuksen luennoitsija
  • Brand Compass -työkalun kehittäjä

Erityisosaaminen

  • Strateginen markkinointi
  • Asemointi ja brändistrategiat
  • Kasvu-, digitaali- ja markkinastrategiat
  • Palvelutuotteistaminen ja tarjoaman määrittely
  • Yrityskulttuurin kehittäminen
  • Markkinoinnin kansainvälinen johtaminen