Ennennäkemätön asiakasfokus

Ennennäkemätön asiakasfokus

Ennennäkemätön asiakasfokus on Boardman -partneri Jaana Rosedahlin vetämä kehittämisfoorumi.

Tämä työryhmä on kuluneen vuoden aikana työstänyt pamfletin aiheesta ja julkistamistilaisuus pidetään Boardmanin Olohuoneessa 30.10. klo 8.30-11.00

Agenda

1. ”Paradigman muutos – tuotantotaloudesta asiakastalouteen”-julkaisun julkistaminen ja teemakeskustelu
Jaana Rosendahl ja ennennäkemätön asiakasfokus -työryhmä esittelevät asiakastalousajattelua avaavan julkaisun.

2. Asiakasymmärrys hallituksen työkalupakissa, Tarja Ilvonen, InHunt Group Oy
Tarja Ilvonen esittelee tuoreita ”Customer Advocates on Board”-tutkimuksen tuloksia. Jo kolmannen kerran tehtävä tutkimus selvittää asiakasymmärryksen merkitystä hallitusten strategisessa päätöksenteossa. Vaikka moni hallitusjäsen ja puheenjohtaja arvioi asiakasosaamisensa yhtä hyväksi kuin vaikkapa strategiaosaamisensa, vain harva tunnistaa asiakaskäyttäytymisen muutokset etukäteen,  ja osaa kääntää ne kilpailueduksi.

Lisätietoa Jaana Rosendahl, jaana.rosendahl(a)boardman.fi tai Emma Laras, emma.laras(a)boardman.fi

 

 

Tilaa uutiskirje