Ilmiöt asiakastalouden takana – Syitä ja konkreettisia esimerkkejä, kuinka asiakas pysyy toiminnan fokuksessa

Ilmiöt asiakastalouden takana – Syitä ja konkreettisia esimerkkejä, kuinka asiakas pysyy toiminnan fokuksessa

Ilmiöt asiakastalouden takana -webinaarin 16.11 banneri. Kuvassa Jaana Rosendahl ja Toni Keskinen

Paradigman muutos -pamfletin yhteydessä toteutetussa tutkimuksen pohjalta havaittiin, että hallitusten strateginen asiakasosaaminen on yhä edelleen puutteellista:

”Mielenkiintoista on, että peräti 63% vastaajista kertoi, että hallituksessa ei oltu määritelty tavoitetasoa (KPI) asiakaskokemukselle. Kolmannes oli niin tehnyt, ja 4 % ei tiennyt oliko vaiko ei, mikä kertonee asian tai siihen liittyvän terminologian outoudesta.”  

Vaikka asiakkaalla on nykymaailmassa yhä enenemissä määrin valtaa, suurin osa hallituksista ei seuraa asiakasriskejä, poistumaa tai asiakkuuksien arvon kehitystä. Millaista asiakasymmärryksen tulee olla hallituksessa ja kuinka asiakas saadaan toiminnan fokukseen?

Boardmanin Ilmiöt asiakastalouden takana –webinaari pureutuu syvälle asiakasymmärrykseen erityisesti hallitustyöskentelyn näkökulmasta ja näyttää case-esimerkkien avulla, mitä liiketoimintahyötyjä saadaan, kun asiakas on toiminnan fokuksessaMaanantaina 16.11 klo 15.00–16.30 järjestettävän webinaarin vieraaksi saapuvat Jaana Rosendahl ja Toni Keskinen. 

OHJELMA

15.00 Tuotantotaloudesta asiakastalouteen – Miten asiakas saadaan hallituksen agendalle? Jaana RosendahlBoardman-partneri ja asiakastaloustyöryhmän puheenjohtaja

15.35 Ilmiöt asiakastalouden takana, Toni Keskinen, Yrittäjä, Käännekohta Konsultointi

16.15 Kysymyksiä ja keskustelua 

16.30 Tilaisuuden yhteenveto ja päätös, Jaana Rosendahl

Tilaisuus striimataan ZOOMin kautta osallistujille reaaliajassa Boardmanin olohuoneesta. Linkki tapahtumaan lähetetään 13.11.2020. Yleisöllä on mahdollisuus pyytää puheenvuoroa ja esittää kysymyksiä tilaisuuden lopussa chatin kautta.  

Ilmoittaudu tilaisuuteen tästä!

Lisätietoa antaa Jaana Rosendahl, (jaana.rosendahl(a)boardman.fi) tai Julia Ruotsi (julia.ruotsi(a)boardman.fi).