Ilmiöt asiakastalouden takana – Syitä ja konkreettisia esimerkkejä, kuinka asiakas pysyy toiminnan fokuksessa
16.11.2020 - 16.11.2020 | Zoom
Paradigman muutos -pamfletin yhteydessä toteutetussa tutkimuksen pohjalta havaittiin, että hallitusten strateginen asiakasosaaminen on yhä edelleen puutteellista:
”Mielenkiintoista on, että peräti 63% vastaajista kertoi, että hallituksessa ei oltu määritelty tavoitetasoa (KPI) asiakaskokemukselle. Kolmannes oli niin tehnyt, ja 4 % ei tiennyt oliko vaiko ei, mikä kertonee asian tai siihen liittyvän terminologian outoudesta.”
Vaikka asiakkaalla on nykymaailmassa yhä enenemissä määrin valtaa, suurin osa hallituksista ei seuraa asiakasriskejä, poistumaa tai asiakkuuksien arvon kehitystä. Millaista asiakasymmärryksen tulee olla hallituksessa ja kuinka asiakas saadaan toiminnan fokukseen?
Boardmanin Ilmiöt asiakastalouden takana –webinaari pureutuu syvälle asiakasymmärrykseen erityisesti hallitustyöskentelyn näkökulmasta ja näyttää case-esimerkkien avulla, mitä liiketoimintahyötyjä saadaan, kun asiakas on toiminnan fokuksessa. Maanantaina 16.11 klo 15.00–16.30 järjestettävän webinaarin vieraaksi saapuvat Jaana Rosendahl ja Toni Keskinen.
OHJELMA
15.00 Tuotantotaloudesta asiakastalouteen – Miten asiakas saadaan hallituksen agendalle? Jaana Rosendahl, Boardman-partneri ja asiakastaloustyöryhmän puheenjohtaja
15.35 Ilmiöt asiakastalouden takana, Toni Keskinen, Yrittäjä, Käännekohta Konsultointi
16.15 Kysymyksiä ja keskustelua
16.30 Tilaisuuden yhteenveto ja päätös, Jaana Rosendahl
Tilaisuus striimataan ZOOMin kautta osallistujille reaaliajassa Boardmanin olohuoneesta. Linkki tapahtumaan lähetetään 13.11.2020. Yleisöllä on mahdollisuus pyytää puheenvuoroa ja esittää kysymyksiä tilaisuuden lopussa chatin kautta.
Lisätietoa antaa Jaana Rosendahl, (jaana.rosendahl(a)boardman.fi) tai Julia Ruotsi (julia.ruotsi(a)boardman.fi).