Strateginen tuotejohtaminen ja tuoteosaaminen kilpailukyvyn menestystekijänä

Strateginen tuotejohtaminen ja tuoteosaaminen kilpailukyvyn menestystekijänä

Boardmanin Pörssiyhtiöt-foorumin järjestää tilaisuuden ”Strateginen tuotejohtaminen ja tuoteosaaminen kilpailukyvyn menestystekijänä” 4.10.2023 16-18.00.

Miksi pörssiyhtiön hallituksen jäsenen ja johtoryhmän pitäisi olla perillä modernista tuotejohtamisesta ja tuotestrategiasta? Tästä teemasta käytännön näkökulmia tulevat avaamaan Alma Median ja Remedy Entertainmentin hallituksen jäsen sekä Woltin kuluttajatuotejohtaja Kaisa Salakka, Loihteen, Postin, Lassila &Tikanojan, Kontion ja Aallon Groupin hallituksen jäsen Anni Ronkainen ja Koneen tuote- ja digitaalisen liiketoiminnan johtaja Mikko Aro.

Tämän vuoden Pörssiyhtiöt-foorumilla huomion keskipisteessä ovat innovaatiot ja kilpailuedun säilyttäminen. Digitaalisuus on avannut valtavia mahdollisuuksia suuryrityksille laajentua perinteisestä tuotevalmistuksesta ja -myynnistä kohti voittoisaa palveluliiketoimintaa tai jopa uudenlaista alustataloutta. Monilla aloilla digitaalinen vallankumous on jo muuttanut pelin säännöt, ja kilpailu on siirtynyt globaaliin mittakaavaan, kun yritysten on taisteltava kansainvälisten kilpakumppanien rinnalla.

Menestyvien palveluiden systemaattinen kehittäminen ja järkevä investointien hallinta edellyttävät selkeää tuotestrategiaa, huolellista tuoteportfolion hallintaa sekä ajanmukaista tuotejohtamisen osaamista.

Tilaisuus on kutsutilaisuus, ja tarkoitettu pörssiyhtiöiden hallituksen ja johtoryhmien jäsenille sekä partnereille.

Lisätietoa Heliltä, heli.koukkula@boardman.fi

Tilaa uutiskirje