Studio Brand Compass – Toukokuu 2016

Studio Brand Compass – Toukokuu 2016

Suosittu Studio Brand Compass tulee jälleen!

Yrityksen kulttuuri heijastuu asiakaskokemukseen, työnantajamielikuvaan ja usein tulokseenkin. Yrityksen vahva kulttuuri on erottautumistekijä ja kilpailuvaltti – kuten on myös strategia. Mikä on kulttuurin ja strategian suhde, ja onko toinen tärkeämpi toista?

Ryhmän puheenjohtajana toimii partneri Tarja Pääkkönen.
Lisätietoa: Essi Ahtola, essi.ahtola(a)boardman.fi

Kolme kiinnostavaa case-alustusta ja Studiolle tuttuun tyyliin rehellistä ajatustenvaihtoa loppupaneelissa. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan, ennen kuin paikat loppuvat.

Kulttuuri syö strategian aamupalaksi – vai syökö?

OHJELMA

Tervetuloa!
Tarja Pääkkönen, Brand Compass -ohjausryhmän puheenjohtaja ja partneri, Boardman

Johtamisen vallankumous rakennusalalla – onko mahdollista? – Case: Fira
Jussi Aho, toimitusjohtaja, FiraToimitusjohtajan näkökulma: Arvojen merkitys toimialan murroksessa – Case: Diacor
Laura Raitio, toimitusjohtaja, Diacor
Opit ja eväät mediakulttuurin rakentamisessa digiaikana – Case: Yle
Lauri Kivinen, toimitusjohtaja, Yleisradio

Paneeli: Kulttuuri syö strategian aamupalaksi – vai syökö?
Jussi Aho, Lauri Kivinen, Laura Raitio ja Terhikki Rimmanen (toimitusjohtaja, Humap Consultation)
Moderaattorina Petri Uusitalo, Brand Compass -ohjausryhmä