Studio Brand Compass – Toukokuu 2016
17.05.2016 | BOARDMAN OLOHUONE
Suosittu Studio Brand Compass tulee jälleen!
Yrityksen kulttuuri heijastuu asiakaskokemukseen, työnantajamielikuvaan ja usein tulokseenkin. Yrityksen vahva kulttuuri on erottautumistekijä ja kilpailuvaltti – kuten on myös strategia. Mikä on kulttuurin ja strategian suhde, ja onko toinen tärkeämpi toista?
Ryhmän puheenjohtajana toimii partneri Tarja Pääkkönen.
Lisätietoa: Essi Ahtola, essi.ahtola(a)boardman.fi
Kolme kiinnostavaa case-alustusta ja Studiolle tuttuun tyyliin rehellistä ajatustenvaihtoa loppupaneelissa. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan, ennen kuin paikat loppuvat.
Kulttuuri syö strategian aamupalaksi – vai syökö?
OHJELMA
Tervetuloa!
Tarja Pääkkönen, Brand Compass -ohjausryhmän puheenjohtaja ja partneri, Boardman
Johtamisen vallankumous rakennusalalla – onko mahdollista? – Case: Fira
Jussi Aho, toimitusjohtaja, FiraToimitusjohtajan näkökulma: Arvojen merkitys toimialan murroksessa – Case: Diacor
Laura Raitio, toimitusjohtaja, Diacor
Opit ja eväät mediakulttuurin rakentamisessa digiaikana – Case: Yle
Lauri Kivinen, toimitusjohtaja, Yleisradio
Paneeli: Kulttuuri syö strategian aamupalaksi – vai syökö?
Jussi Aho, Lauri Kivinen, Laura Raitio ja Terhikki Rimmanen (toimitusjohtaja, Humap Consultation)
Moderaattorina Petri Uusitalo, Brand Compass -ohjausryhmä