Studio Brand Compass – Toukokuu 2016

Studio Brand Compass – Toukokuu 2016

Suosittu Studio Brand Compass tulee jälleen!

Yrityksen kulttuuri heijastuu asiakaskokemukseen, työnantajamielikuvaan ja usein tulokseenkin. Yrityksen vahva kulttuuri on erottautumistekijä ja kilpailuvaltti – kuten on myös strategia. Mikä on kulttuurin ja strategian suhde, ja onko toinen tärkeämpi toista?

Ryhmän puheenjohtajana toimii partneri Tarja Pääkkönen.
Lisätietoa: Essi Ahtola, essi.ahtola(a)boardman.fi

Kolme kiinnostavaa case-alustusta ja Studiolle tuttuun tyyliin rehellistä ajatustenvaihtoa loppupaneelissa. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan, ennen kuin paikat loppuvat.

Kulttuuri syö strategian aamupalaksi – vai syökö?

OHJELMA

Tervetuloa!
Tarja Pääkkönen, Brand Compass -ohjausryhmän puheenjohtaja ja partneri, Boardman

Johtamisen vallankumous rakennusalalla – onko mahdollista? – Case: Fira
Jussi Aho, toimitusjohtaja, FiraToimitusjohtajan näkökulma: Arvojen merkitys toimialan murroksessa – Case: Diacor
Laura Raitio, toimitusjohtaja, Diacor
Opit ja eväät mediakulttuurin rakentamisessa digiaikana – Case: Yle
Lauri Kivinen, toimitusjohtaja, Yleisradio

Paneeli: Kulttuuri syö strategian aamupalaksi – vai syökö?
Jussi Aho, Lauri Kivinen, Laura Raitio ja Terhikki Rimmanen (toimitusjohtaja, Humap Consultation)
Moderaattorina Petri Uusitalo, Brand Compass -ohjausryhmä

Tilaa uutiskirje
Boardman-osaamisverkosto
Tietosuoja

Sivustollamme käytetään evästeitä. Keräämme evästeiden avulla sivuston kävijätilastoja ja analysoimme tietoja. Tietojen keräämisen tavoitteena on kehittää sivuston laatua ja sisältöjä. Eväste on käyttäjän tietokoneelle lähetettävä ja siellä säilytettävä pieni tekstitiedosto. Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja. Käyttäjä voi tyhjentää evästeet käyttämänsä laitteen selaimen asetuksista. Evästeet voivat olla tarpeellisia joidenkin palveluiden asianmukaiselle toimimiselle. Useimmat selaimet mahdollistavat eväste-toiminnon kytkemisen pois käytöstä.