asiakas
Kuinka voin auttaa? – Asiakaskokemuksen ytimessä
Jaana Rosendahl; Kuinka voin auttaa? Tärkein kysymys yrityselämässä. En usko, että siitä on vahingossa tullut asiakaspalvelun alkutervehdys. Tuossa kysymyksessähän kirkastuu yritystoiminnan ydin kaikessa…
Lue lisääJaana Rosendahl, asiakkuusajattelijasta asiakastalouden edistäjäksi
Jaana Rosendahl; ”Jaana Rosendahl, asiakkuusajattelija.com” on Karo Hämäläisen ja Janne Waltosen vuodelta 2002 olevan Kuplaa rikkaampi -kirjan luvun nimi, jossa kerron oman kokemukseni…
Lue lisääPiilaaksossa ei puhuta digitalisaatiosta tai teknologiasta – keskiössä on asiakas
Anu Kallio Lähdin uteliain mielin Bordmanin matkalle Piilaaksoon, kurkistamaan tulevaisuuteen. Halusin oppia ymmärtämään teknologiaa ja sen kehitystä. Olikin rohkaisevaa nähdä ja oivaltaa teknologian…
Lue lisää