studio brand compass
Studio Brand Compass: Maineenrakennusta, lohkoketjuja ja suklaata
Studio Brand Compass paneutui maine ja data -teemaan Ville Tolvasen, Mikko Eerolan ja Sami Nupposen alustuksilla, ja suurennuslasin alla oli niin maine digiaikana, lohkoketjut kuin…
Lue lisääVastuullisuus vahvistaa sidosryhmäsuhteita
Brand Compass Studiossa sidosryhmistä ja vastuullisuudesta alustamassa olivat Aila Aho, Sami Lundgren sekä Anna Sorainen. Tilaisuuden avasi PwC:n Sirpa Juutinen sekä Brand Compass -kehittämisfoorumin…
Lue lisääStudio Brand Compass: Osaaminen ja onnistuminen ovat vastuullisuutta
Vastuullisuuden kehittyminen painottuu Suomessa maineen ja yrityksen arvon kasvattamiseen, tulevaisuuden toimintaedellytysten varmistamiseen sekä asiakastyytyväisyyden lisäämiseen. Aija Bärlund kehottaa yrityksiä pohtimaan, miten sidosryhmävuoropuhelua voitaisiin hyödyntää paremmin entistä vastuullisempien palveluiden ja tuotteiden…
Lue lisää