Aikaisemmat teemat

Aikaisemmat teemat

Boardman kehittämisfoorumit ovat tarjonneet jo useiden vuosien ajan mahdollisuuden säännölliseen tiimityöskentelyyn ja yhteisiin keskustelu- ja kehittämistilaisuuksiin, jostakin ajankohtaisesta teemasta.

 Boardmanin kehittämisfoorumit toimivat aina tietyn ennalta sovitun ajanjakson ajan ja tietyn tavoitteen saavuttamiseksi. Boardmanissa käynnistetään vuosittain noin 2-4 kehittämisfoorumia. 

Tutustu Boardmanin aikaisempiin kehittämisfoorumeihin ja niiden teemoihin alta:

Ennennäkemätön asiakasfokus -kehittämisfoorumissa pohdittiin mitä tapahtuu, kun siirrytään tuotantotaloudesta asiakastalouteen. Foorumissa keskusteltiin ja luotiin asiakastalouden mittaristoa hallitusten työn tueksi. Työn tuloksena julkaistiin Paradigman muutos -pamfletti ja järjestettiin lukuisia tilaisuuksia.

Lue lisää

Kehittämisfoorumin tehtävänä oli päivittää Boardmanin vuonna 2010 julkaisema Tarkastusvaliokunnan rooli ja tehtävät -kirja uudella datalla ja ajankohtaisilla tutkimuksilla yhdessä osaamiskumppaneiden kanssa.  Työn pohjalta syntyi Tarkastusvaliokunnan rooli ja tehtävät -kirjan uudistettu painos.

Lue lisää

Menestyminen digitalisoituvassa maailmassa vaatii yritysten johtamiselta ja koko päätöksentekoketjulta uudenlaista otetta ja näkökulmia. Kehittämisfoorumissa kartoitetiin teemoja ja asioita, jotka omistajien, hallituksen ja ylimmän johdon on toimialasta riippumatta huomioitava johtamisessa digi-maailmassa.

Lue lisää

Kehittämisfoorumin tavoitteena oli luoda raamit hallitustarpeen määrittämiseen ja hallituksen muodostamiseen kasvuyrityksissä. Kehittämisfoorumin pohjalta toteuttiin kasvuyrittäjille suunnattuja julkaisuja sekä lukuisia tapahtumia.

Lue lisää